Veel voorkomende vragen:

Zwembaden

Er komt een 'alarm' op mijn scherm, wat moet ik nu doen?

Eerst moet je nagaan wat het alarm betekent, zo kan je het eventueel zelf oplossen. Indien dat niet het geval is kun je gerust contact met ons opnemen. Wij helpen je binnen de 24u verder!

Mijn kinderen hebben speelgoed in de rolluikbak laten vallen, mag ik het rolluik sluiten?

De rol mag niet bediend worden als er iets tussen gevallen is. Zo kan hij ontregeld worden. Het object moet eerst verwijderd worden. Lukt dit niet alleen dan neem je best contact met ons op, wij helpen je binnen de 24u!

TIP: speelgoed altijd van de rolluikbak weggooien.

Mijn rolluik gaat niet open, wat nu?

Eerst nagaan of het lampje brand van het rolluik. Als dat het geval is, betekent dat dat er spanning op zit.  Dit is makkelijk op te lossen door de kast even op en af te zetten. 

Bij wederkerende storingen moet de kast even worden uitgelezen om het probleem te verhelpen. Gelieve dan met ons contact op te nemen zo kunnen wij je zo snel mogelijk verder helpen.

De lampen van mijn zwembad zijn kapot, zijn deze makkelijk te vervangen?

Ja, de lampen kunnen vervangen worden zonder dat het waterniveau moet zakken. 

Mijn zwembad krijgt een groene schijn, is dit normaal?

Eerst moet er gecontroleerd worden of de installatie aanstaat. Zo niet, kan deze best worden aangezet. Met een schepnet en stofzuiger kan de vervuiling er worden uitgehaald. Er kan een backwash uitgevoerd worden.

Als dit alles niet helpt komen wij ter plaatse om de onderliggende parameters te controleren en indien nodig in te grijpen.